הזמנה לאסיפה השנתית 2011 27.2.11 בשעה 17.00 בבית אריאלה שדרות שאול המלך 25 תל-אביב
תכנית הערב
1) הקרנה של סרטי אנימציה מפסטיבל שטוטגרט
בהנחייתו של צביקה אורן. שאלות ודיון על הקשר בין איור ואנימציה.
2) סקירת הפעילות בשנת 2010
3) דיווח על המצב הכספי של האגודה בשנת 2010.
4) זוהר סטולר- החלטות לשידרוג האתר בשנת 2011.
5) בחירות של חברי ועד האגודה ויו"ר האגודה לשנת 2011.
6) עמוס אלנבוגן- הקדמה להרצאה עתידית בנושא התנהלות עם לקוחות,
עבודה עם חו"ל, טרנדים מתפתחים בעולם האיור ותמחור עבודות.
7) דיווח על תכנית פעילות ותערוכות עתידיות לשנת 2011.
8) חלוקת כרטיסי חבר לשנת 2011. הכרטיסים יחולקו לחברים אשר שילמו דמי חבר לשנת 2011.
מי שרוצה להציג את מועמדותו לועד האגודה או ליו"ר האגודה-
אנא כתבו לנגה שימל- noga@avnetsupplies.com
ונפרסם בתפוצת האגודה.
להתראות באסיפה
בברכה
חברי הועד ונגה שימל (יו"ר)
השחתת יצירה של האמנית סבינה סעד ביד לבנים בראשון לציון
מ 19.12.2010 ועד 30.1.2011 מוצגת ביד לבנים בראשון לציון תערוכתה של סבינה סעד: "הטלאי הצהוב, דיאלוג עם סמל".
התערוכה הוצגה בעבר במזכרת בתיה וביד-לבנים ברעננה. חלק מן ההדפסים של העבודות מוצגים דרך קבע בבית וואלין בגבעתיים, שהוא שלוחה של בית הספר להוראת השואה של "יד ושם". התערוכה כוללת כ-80 עבודות שדנות במשמעויות של הטלאי הצהוב עבור העם היהודי. במסגרת התערוכה האמנית נפגשת בהתנדבות עם קבוצות של תלמידים, ניצולי שואה ומבקרים. בתערוכות הקודמות רוב הביקורות היו חיוביות אם כי היו פה ושם כמה מבקרים שהביעו הסתייגויות מילוליות. בתערוכה מוצגות שלוש עבודות הכוללות צלבי קרס. ליד כל התמונות כתוביות המסבירות את מהות העבודה.
היום ה 22.1.2011 טלפנה מנהלת המקום הגב' שרה אשר לאמנית ודווחה לה שבמוצאי שבת התקיים ביד לבנים אירוע באודיטוריום הסמוך לתערוכה. בזמן ההפסקה הקהל ביקר בתערוכה. אחד המשתתפים ניגש למנהלת ודרש ממנה להסיר את העבודה "והיינו כבובות על חוט". לטענתו אין מקום ביד לבנים לצלב קרס. המנהלת הזמינה אותו לכתוב בספר האורחים את הביקורת שלו, הסבירה לו שזאת עבודת אמנות, והציעה שיקרא את לקרוא את הכתובית שלצד העבודה:
"בזמן השואה היהודים נתנו לנאצים לעשות בהם כחפצם, וחוץ ממקרים בודדים, כגון בגטו ורשה, לא התנגדו להם. מה שהשאיר עלי רושם עז זה תמונות של חיילים נאצים בודדים שמשכיבים או מעמידים שורה של יהודים ויורים בהם בלי שהם מתנגדים או אומרים מלה".
האיש מצא לנכון להתלונן בפני מבקרים נוספים שנכחו במקום, אבל דרישתו לסלק את היצירה מבית יד-לבנים לא נענתה. הקהל חזר להמשך התוכנית באודיטוריום. אחרי שכולם עזבו המנהלת שמה לב ש"מישהו" ריסק את העבודה לחתיכות.
אין זה נכון שבארץ תרבותית אדם יפגע ביצירת אמנות שאיננה לרוחו. בארץ דמוקרטית מותר להביע דעה בצורה מילולית, מותר למחות, אבל אסור להשתמש בכוח. הוגשה תלונה במשטרת ראשון לציון נגד "האלמוני", שזוהה על ידי אנשים שמכירים אותו.
מצורפות תמונות של העבודה לפני ואחרי ההשחתה וקישורית לכל הסדרה של העבודות
http://www.flickr.com/photos/zeevveez/sets/72157616210054035/with/381395...
Sabina Saad - סבינה סעד
נייד: 052-5844597
Phone: 972-8-9410231
Moshav Ramot-Meir,76832, Israel
| קובץ מצורף | גודל |
|---|---|
| DSCF0159.JPG | 163.07 ק"ב |
| DSCF2149.JPG | 147.1 ק"ב |
| DSCF2154.JPG | 161.3 ק"ב |
קליפ על התערוכה "האלים המיתולוגיים יורדים מהאולימפוס"
מצורפים קישורים לכתבה בnews1 וקליפ ב u tube על התערוכה שלנו " האלים המיתולוגיים יורדים מהאולימפוס".
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין ראיינה חלק מהאמנים המשתתפים בתערוכה וסקרה את ערב הפתיחה.
הקליפ הוא תקציר של סרט בן חצי שעה שהעלתה על דיסק. הסרט כולל סיקור של העבודות בתערוכה, תמונות מערב הפתיחה,
קטעים מדברי השגריר, קטעים מדברי המרצים
ובסרט המלא ניתן לצפות בראיונות המלאים עם האמנים.
ניתן לרכוש את הדיסק אצל מרגלית ב50 ש"ח כולל משלוח - 09-7425475 054-4602487 jewelmor@inter.net.il
הקישור לכתבה - http://www.news1.co.il/Archive/003-D-55941-00.html
הקישור לקליפ- http://www.youtube.com/watch?v=GII5_ainaog
להנאתכם
תחרות של "לצאת מהקופסא 3"!!
היום התחלנו את התחרות של "לצאת מהקופסא 3"!!
מצ"ב פרסום התחרות.
כל הפרטים, דף ההנחיות והבריף, מופיעים באתר - www.outbox.org.il/2011
תודה רבה,
דניאל
ו ר א ו י ל צ י ו ן : בשנת 2010 אחד מעשרת הזוכים היה כפיר ויצמן שהוא חבר באגודה שלנו
מכתב מנשיא המדינה מר שמעון פרס לאגודת המאיירים בישראל !
| קובץ מצורף | גודל |
|---|---|
| הנשיא שמעון פרס.jpg | 273.98 ק"ב |
סרטון מוזיקלי של איורי התערוכה בבית אריאלה על המיתולוגיה היוונית
p>
|
האלים המיתולוגים יורדים מהאולימפוס |
למשתתפים בתערוכה "אגדה של ילד" - החזרת עבודות.
אתם מוזמנים לאסוף את עבודותיכם מהתערוכה. פרטים במכתב המצורף.
תודה לכולכם על ההשתתפות בתערוכה יפה ומוצלחת זו.
להתראות
נגה
| קובץ מצורף | גודל |
|---|---|
| -עבודות-2010.doc | 24 ק"ב |
הנכם מוזמנים לפתיחת התערוכה של אגודת המאיירים בישראל " האלים המיתולוגיים יורדים מהאולימפוס"
הנכם מוזמנים לפתיחת התערוכה של אגודת המאיירים בישראל " האלים המיתולוגיים יורדים מהאולימפוס"
במרכז תרבות בבית אריאלה.
אוצרת התערוכה: חוה ליבר
הפרטים בהזמנה המצורפת
המשתתפים בתערוכה יקבלו הזמנות בדואר.
ניתן ורצוי להזמין אורחים.
בערב הפתיחה יחולק לאמנים המשתתפים קטלוג מפואר של התערוכה .
עיצוב הקטלוג וההזמנה : סיגלית אורגד-דורון וצבי אורגד (בהתנדבות).
(איור: שרה גוטמן)
להתראות בפתיחת התערוכה
נגה
| קובץ מצורף | גודל |
|---|---|
| inv.jpg | 250.16 ק"ב |
מצגת האיורים של התערוכה בגלריה העירונית ברעננה - "אגדה של ילד"
המצגת מאוכסנת וניתנת להורדה (27 מגה) בGOGGLE DOCS
במידה ומקבלים את ההודעה הבאה יש ללחוץ על Download anyway
Sorry, we are unable to scan this file for viruses.
The file exceeds the maximum size that we scan. Download anyway
התערוכה "אגדה של ילד" - מצגת דינמית של האיורים (ללא שמות המאיירים...) ותוכניות הרדיו
מצגת האיורים של התערוכה וכן האוצרת אורנה פיכמן מתראיינת
’על התערוכה "אגדה של ילד" בגלריה העירונית ברעננה
ברשת ב וברשת מורשת
האיור הינו של יולן מצגר
נא ללחוץ פעמיים על הסרט במידה ולא עולה...
